Thursday, July 15, 2010

Penangan ATM Machine M6 !

Walaupun kisah ini berlaku pada bulan lepas iaitu Mei 2010 tapi saya nak kongsi kisah ini kepada anda semua terutamanya yang nak jadi pelabur. Kekerapan kami memeriksa vending machine M6 a.k.a ATM machine M6 di MMHE telah menarik perhatian seseorang untuk melabur. Lokasi permintaannya ialah di Kota Masai.

Saksikanlah orang-orang Kota Masai yang semakin prihatin terhadap kesihatan setelah pakar-pakar promosi dari pihak M6 menyeru orang ramai ke arah kesihatan...






Kelihatan sebahagian orang yang berkunjung ke booth M6 begitu tekun mendengar penerangan dari pakar penerangan M6.


Nampak tak vending machine M6? Ada depan kedai handphone sebelah pasaraya Red Mart.

Masa tu bila orang dah semakin ramai datang, saya sendiri terpaksa memberhentikan diri dari terus meng'gambar'kan pengunjung-pengunjung di booth M6. Bukan setakat orang Kota Masai, orang dari Nusajaya dan Benut pun ada juga ke mari. Dari jauh tu datang...

Kami dari pihak M6 mengucapkan terima kasih kepada semua pengunjung-pengunjung di booth M6 Kota Masai. Lepas ni orang Kota Masai tak perlu risau nak cari air nano hidrogen kat mana.

Terima kasih juga diucapkan buat warga Kota Masai yang membeli penapis air M6 pada hari tersebut.



Eh ini apa pula? Jangan bimbang, menjadi tanggungjawab kami untuk memeriksa keadaan vending machine pelabur kami jika ada sebarang masalah. Gambar sewaktu pemeriksaan dilakukan ini diambil pada 6 Julai 2010.


Jika anda berminat jadi pelabur Vending Machine M6, nak tunggu apa lagi? bertindaklah sekarang. Terus je hubungi mereka untuk membuat tempahan.
Abu Bakar 016-7884919
Ruzilah 012-7724672

2 comments:

roha said...

Salam.
Modal berapa ek?
Banyak mana?

m6hidrogen said...

Salam.
Modal seunit RM19900 termasuk penghantaran, pemasangan dan promosi.
Maklumat lebih terperinci kalau cik/puan hubungi
Abu Bakar 016 788 4919
Ruzilah 012 772 4672

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails