Tuesday, July 13, 2010

Jom jalan-jalan atm machine M6..

Mari kita lihat ada apa dalam vending machine M6..

Kita fokus pada peti tersebut..Ada apa ye?




Tu dia..Menjadi rutin menjenguk vending machine ini dua hari sekali. Kalau dibiarkan tiga hari, melimpah-limpah syiling masa nak buka pintu vending machine ni..



Lepas ambil duit,baliklah..nak tunggu apa lagi? Masa nak balik pun ada orang datang nak beli air. Sorang-sorang datang...ada satu orang pekerja MMHE tegur saya,
"pukul 8.30 pagi, orang ramai beratur panjang tau."
Lepas kena tegur, terdetik pula hati saya nak tambah lagi vending machine M6 di MMHE kalau ada rezeki pada masa akan datang.

Sebelum enjin kenderaan dihidupkan pun..ada lagi orang datang nak beli air.
Terima kasih kepada semua pekerja MMHE! Sokongan anda amat dihargai.

Kalau anda ada tempat strategik untuk saya letak vending machine M6 di tempat selain MMHE, apa salahnya kita berkongsi di sini. Jika anda sendiri yang nak memiliki mesin air ini dan letak di lokasi pilihan anda, hubungi Abu Bakar di talian 016-788 4919 untuk tempahan.

6 comments:

♥♥♥zakiah♥♥♥ said...

uih.. byk nye syiling.. hehe.. leh wat nayar tol..:)

m6hidrogen said...

Alhamdulillah rezeki Tuhan bagi.

Cikgu Idris said...

skang mcm2 jenis air ada..dulu2 panggil air robot..hehe..

m6hidrogen said...

sebab mcm2 jenis air ada tu yg kene hati2..jgn main minum je. kalau boleh masuk makmal sekolah buat eksperimen dulu air tu beralkali ke berasid ke ada klorin ke..kekeke..

papabear said...

ooo... macam tu rupanya kat dalam benda ni...

m6hidrogen said...

sebenarnya boleh modify sendiri tempat isi duit tu bagi pelabur yang malas ambil duit 2 atau 3 hari sekali. nak modify nak keluar duit lagi..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails